catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Analýza zavádění nového výrobk...
Description
Analýza zavádění nového výrobku na trh ve firmě Laksyma, a.s. Nedakonice
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Náplava, Václav
(Dissertant)
Other Authors:
Chovancová, Miloslava, 1952-
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín,
2002
Subjects:
inovace
MARKETING
marketingový výzkum
mléko
obaly
obchodní značky
produkt nový
bakalářská práce
Physical Description:
51 listů, 5 příl.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Zavádění nového výrobku ve firmě Mlékárna Valašské Meziříčí, spol. s r.o.
by: Pilčík, Karel
Published: (2002)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Navržení projektu marketingové komunikace nové výrobkové řady mléčného výrobku diplomová práce
by: Vintrová, Jana
Published: (2000)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza zavádění nového výrobku firmy Hamé, a.s. na trh
by: Moráňová, Hana
Published: (2002)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Návrh marketingového plánu pro uvedení nové značky rostlinného oleje na český trh bakalářská práce
by: MADĚROVÁ, Michala
Published: (2000)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza zavádění nového výrobku na trh firmou Limova, s.r.o.
by: Větrovec, Jiří
Published: (2002)
×
Loading...