catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
ACNielsen
Description
ACNielsen specializovaná agentura pro výzkum trhu
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Kytnarová, Eliška
(Dissertant)
Other Authors:
Kubíčková, Miloslava
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín,
2002
Subjects:
agentury
maloobchod
MARKETING
marketingový výzkum
průzkum trhu
bakalářská práce
Physical Description:
68 listů, příl.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingový výzkum trhu
by: Bártová, Hilda, et al.
Published: (1991)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingový výzkum trhu jako zdroj informací pro formulaci reklamní koncepce
by: Kubánková, Dita
Published: (2002)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingový výzkum trhu jako zdroj informací pro formulaci reklamní koncepce bakalářská práce
by: MEISSNER, Ota
Published: (2001)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Přehled nákupního chování lidí na trhu s obuví diplomová práce
by: Švub, Radovan
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Popis maloobchodního trhu s diabetickou obuví a analýza faktorů ovlivňujících rozhodování zákazníků při nákupu diabetické obuvi
by: Kršák, Vladislav
Published: (2002)
×
Loading...