catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Analýza zákaznického chování v...
Description
Analýza zákaznického chování vzhledem k různým distribučním formám u firmy Baťa bakalářská práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
HORSKÝ, Aleš
(Dissertant)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín :
FaME VUT,
2000
Subjects:
Baťa (firma)
distribuce
e00
maloobchod
spotřebitelské chování
zákazníci
bakalářská práce
Physical Description:
66 s., příl.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Identifikace zákazníka firmy Baťa - projekt dokonalejšího uspokojení jeho potřeb diplomová práce
by: Látalová, Milena
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Sociodemografická studie struktury zákazníků společnosti Baťa, a. s. diplomová práce
by: Adamíková, Zdeňka
Published: (1997)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Chování spotřebitele při nákupu potravin
by: Hes, Aleš
Published: (2008)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt zavedení marketingové koncepce řízení tuzemského maloobchodního prodeje ve firmě Novesta spol. s r.o. diplomová práce
by: Smejkal, Aleš
Published: (2000)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Popis maloobchodního trhu s diabetickou obuví a analýza faktorů ovlivňujících rozhodování zákazníků při nákupu diabetické obuvi
by: Kršák, Vladislav
Published: (2002)
×
Loading...