Analýza vývoje televizního reklamního vysílání po roce 1990 v ČT 1

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors Kočár, David (Dissertant), Neumann, Tomáš (Dissertant)
Other Authors Vítek, Jaroslav (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published Zlín, 2002
Subjects
Physical Description68 listů, příl.

Cover

LEADER 00000ctm a22000007a 4500
001 1163
003 CZ-ZlUTB
005 20240830152220.0
008 020722s2002^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 654.197  |2 v 
080 |a 659  |2 v 
100 1 |a Kočár, David  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza vývoje televizního reklamního vysílání po roce 1990 v ČT 1  |h [rukopis] /  |c Vypracovali: David Kočár, Tomáš Neumann, vedoucí práce: Jaroslav Vítek 
260 |a Zlín,  |c 2002 
300 |a 68 listů, příl. 
650 0 7 |a dějiny  |7 ph114390  |2 czenas 
650 0 7 |a masmédia  |7 ph115233  |2 czenas 
650 0 7 |a televizní reklama  |7 ph126515  |2 czenas 
651 7 |a Česko  |7 ge128065  |2 czenas 
651 7 |a Česko  |7 ge128065  |2 czenas 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Neumann, Tomáš  |4 dis 
700 1 |a Vítek, Jaroslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta multimediálních komunikací.  |b Katedra marketingových a sociálních komunikací  |4 dgg 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2002KOČÁRD  |7 0  |8 MANUS  |9 1392  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i D  |l 0  |o D2002/KOČÁR,D.  |p 420019005812  |r 2019-08-25 00:00:00  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 12 
992 |a DS 
999 |c 1163  |d 1163 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP