Analýza vývoje televizního reklamního vysílání po roce 1990 v ČT 1

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Kočár, David (Dissertant), Neumann, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Vítek, Jaroslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín, 2002
Subjects:
Physical Description: 68 listů, příl.

Cover

LEADER 01244ctm a22003137a 4500
001 1163
003 CZ ZlUTB
005 20240830152220.0
008 020722s2002^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 654.197  |2 v 
080 |a 659  |2 v 
100 1 |a Kočár, David  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza vývoje televizního reklamního vysílání po roce 1990 v ČT 1  |h [rukopis] /  |c Vypracovali: David Kočár, Tomáš Neumann, vedoucí práce: Jaroslav Vítek 
260 |a Zlín,  |c 2002 
300 |a 68 listů, příl. 
650 0 7 |a dějiny  |7 ph114390  |2 czenas 
650 0 7 |a masmédia  |7 ph115233  |2 czenas 
650 0 7 |a televizní reklama  |7 ph126515  |2 czenas 
651 7 |a Česko  |7 ge128065  |2 czenas 
651 7 |a Česko  |7 ge128065  |2 czenas 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Neumann, Tomáš  |4 dis 
700 1 |a Vítek, Jaroslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta multimediálních komunikací.  |b Katedra marketingových a sociálních komunikací  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 1163  |d 1163 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2002KOČÁRD  |7 0  |8 MANUS  |9 1392  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i D  |o D2002/KOČÁR,D.  |p 420019005812  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 12