catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Pekárny Ideál - postavení firm...
Description
Pekárny Ideál - postavení firmy v silně konkurenčním prostředí diplomová práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Doležalová, Petra
(Dissertant)
Other Authors:
Doležel, Jaroslav
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín :
FaME VUT,
1996
Subjects:
FAME VUT Zlín
Ideál
konkurence
pekárny
postavení na trhu
diplomové práce
Physical Description:
74 s.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza postavení firmy na trhu s akcentem na upevňování její pozice po živelné katastrofě bakalářská práce
by: Pospíšil, Radim
Published: (1998)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt upevnění konkurenčního postavení supermarketu Billa Břeclav na místním trhu diplomová práce
by: Doleželová, Pavla
Published: (2001)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza podnikatelského prostředí firmy Betonka, s.r.o. s cílem nalezení tržních příležitostí bakalářská práce
by: Novák, Tomáš
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Postavení obuvi a značky Svit na trhu v České republice diplomová práce
by: Barglová, Petra
Published: (1997)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingová komunikace firmy ve vysoce konkurenčním prostředí diplomová práce
by: Vabroušek, Petr
Published: (1999)
×
Loading...