90 her pro rozvoj samostatnosti a školních kompetencí pro děti od 4 do 6 let
Zavazování tkaniček, oblékání, zapínání zipu či knoflíků, určování času, úklid hraček, držení příboru, přecházení přes ulici, ale i poznávání prvních písmenek a číslic, adekvátní pozdrav a vybavení školní aktovky to jsou dovednosti, které se dospělým zdají přirozené, ale děti se je musí nejprve nauč...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Book |
Language: | Czech |
Published: |
Praha :
Portál,
2025
|
Edition: | Vydání první |
Subjects: | |
ISBN: | 978-80-262-2247-7 |
Physical Description: | 110 stran : ilustrace ; 21 cm |
LEADER | 03198aam a2200493 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 113306 | ||
003 | CZ ZlUTB | ||
005 | 20250520140039.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 250327s2025 xr a e f 000 0 cze | ||
999 | |c 113306 |d 113306 | ||
015 | |a cnb003678845 | ||
020 | |a 978-80-262-2247-7 |q (brožováno) | ||
040 | |a ABA001 |b cze |d BOA001 |d ZLD002 |e rda | ||
041 | 1 | |a cze |h ger | |
072 | 7 | |a 373.2/.3 |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 373.2 |2 MRF | ||
080 | |a 37.015.31:316.42 |2 MRF | ||
080 | |a 379.8:793/796 |2 MRF | ||
080 | |a (035) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Erkert, Andrea, |d 1967- |7 xx0007116 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a 90 her pro rozvoj samostatnosti a školních kompetencí pro děti od 4 do 6 let / |c Andrea Erkert ; z německého originálu Die 50 besten Spiele zu Alltagskompetenzen a Die 50 besten Spiele für die Vorschule und den Übergang přeložila Jindra Hubková |
246 | 3 | |a Devadesát her pro rozvoj samostatnosti a školních kompetencí pro děti od 4 do 6 let | |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2025 | |
300 | |a 110 stran : |b ilustrace ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | 3 | |a Zavazování tkaniček, oblékání, zapínání zipu či knoflíků, určování času, úklid hraček, držení příboru, přecházení přes ulici, ale i poznávání prvních písmenek a číslic, adekvátní pozdrav a vybavení školní aktovky to jsou dovednosti, které se dospělým zdají přirozené, ale děti se je musí nejprve naučit. Tato kniha obsahuje 90 her vycházejících z běžných dětských situací a sloužících k osvojování každodenních dovedností, k podpoře samostatnosti dětí, ale také hry určené budoucím školákům pro plynulý přechod z mateřské do základní školy. Kniha dětem umožní trénovat základní dovednosti a jemnou motoriku, stejně tak jako je podpoří v mentálním rozvoji a budování sociálních kompetencí. Kniha nabízí 90 jednoduchých her a skupinových aktivit, které nevyžadují (skoro) žádné pomůcky, a učitelé jejich prostřednictvím mohou v dětech aktivně podpořit samostatnost, zájem o osvojení základních dovedností, probudit v nich touhu po učení a v neposlední řadě udělat z přípravy na školu zábavu. |u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026222477 | |
650 | 0 | 7 | |a předškolní výchova |7 ph124887 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a osobnostní a sociální výchova |7 ph351300 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a hry |7 ph114716 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a preschool education |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a personal and social education |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a games |2 eczenas |
655 | 7 | |a příručky |7 fd133209 |2 czenas | |
655 | 9 | |a handbooks and manuals |2 eczenas | |
700 | 1 | |a Hubková, Jindra, |d 1959- |7 kpwa2675 |4 trl | |
700 | 1 | 2 | |a Erkert, Andrea, |d 1967- |t 50 besten Spiele für die Vorschule und den Übergang. |l Česky |
910 | |a ZLD002 | ||
942 | |2 udc | ||
992 | |a BK |b SKNEW | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 373ERKERTA |7 0 |8 BOOK |9 186063 |a UTBZL |b UTBZL |c 005 |d 2025-05-20 |o 373/ERKERT,A. |p 420010199538 |r 2025-05-20 |v 259.00 |w 2025-05-20 |x N:nákup; |y 01 |