|
|
|
|
LEADER |
01991nam a2200505 i 4500 |
001 |
112864 |
003 |
CZ ZlUTB |
005 |
20250326101712.0 |
007 |
ta |
008 |
250228s2024 xr a e f 000 0 cze d |
999 |
|
|
|c 112864
|d 112864
|
020 |
|
|
|a 978-80-11-05965-1
|q (brožováno)
|
040 |
|
|
|a ZLD002
|b cze
|e rda
|
072 |
|
7 |
|a 37.09
|x Organizace výuky a vzdělávání
|2 Konspekt
|9 22
|
080 |
|
|
|a 159.953.5:159.923.5
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 37.091.26-022.332
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 37.091.26
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 37.064.2
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 37.091.313
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a (072)
|2 MRF
|
100 |
1 |
|
|a Šrámek, Milan
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Cíle, cesty a nástroje formativního učitele, aneb, Jak naučit žáky myslet, učit se a řešit problémy /
|c Milan Šrámek
|
250 |
|
|
|a První
|
264 |
|
1 |
|a Zlín :
|b HEURÉKA CZ,
|c 2024
|
300 |
|
|
|a 188 stran :
|b ilustrace ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a text
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a bez média
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a svazek
|b nc
|2 rdacarrier
|
650 |
0 |
7 |
|a autoregulace učení
|7 ph810649
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a formativní hodnocení
|7 ph934722
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a sebehodnocení žáků
|7 ph731015
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a učitel a žák
|7 ph126980
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a aktivizační metody ve výuce
|7 ph446679
|2 czenas
|
650 |
0 |
9 |
|a self-regulated learning
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a formative assessment
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a self-rating of school children
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a teacher and learner
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a activisation methods in education
|2 eczenas
|
655 |
|
7 |
|a metodické příručky
|7 fd132826
|2 czenas
|
655 |
|
9 |
|a methodological manuals
|2 eczenas
|
910 |
|
|
|a ZLD002
|
942 |
|
|
|2 udc
|
992 |
|
|
|a BK
|b SK
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 37ŠRÁMEKM
|7 0
|8 BOOK
|9 184771
|a UTBZL
|b UTBZL
|c 005
|d 2025-03-03
|o 37/ŠRÁMEK,M.
|p 420010198850
|r 2025-03-03
|v 390.00
|x N:dar
|y 01
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 37ŠRÁMEKM
|7 0
|8 BOOK
|9 184772
|a UTBZL
|b UTBZL
|c 006
|d 2025-03-03
|l 1
|o 37/ŠRÁMEK,M.
|p 420010198851
|r 2025-04-24
|s 2025-03-26
|v 390.00
|w 2025-03-03
|x N:dar
|y 04
|