Internal Employee Branding as a Strategic Tool for Building a Brand Image within the Banking Industry: Evidence from an Emerging Economy = Interní zaměstnanecká značka jako strategický nástroj pro budování silné image značky v bankovním průmyslu: výzkumná studie z rozvíjející se ekonomiky : disertační práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Attor, Cleophas (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava, 1952- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Subjects:
Physical Description: 115 stran : ilustrace ; 25 cm

Cover

LEADER 02499ntm a2200541 i 4500
001 112597
003 CZ-ZlUTB
005 20250122122621.0
007 ta
008 240208s2024 xr a eom 000 0 eng d
999 |c 112597  |d 112597 
040 |a ZLD002  |b cze  |e rda 
041 0 |a eng  |b eng  |b cze 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 005:658.626  |2 MRF 
080 |a 336.71  |2 MRF 
080 |a (043.3)378.245  |2 MRF 
100 1 |a Attor, Cleophas  |4 dis 
245 1 0 |a Internal Employee Branding as a Strategic Tool for Building a Brand Image within the Banking Industry: Evidence from an Emerging Economy =  |b Interní zaměstnanecká značka jako strategický nástroj pro budování silné image značky v bankovním průmyslu: výzkumná studie z rozvíjející se ekonomiky : disertační práce /  |c Cleophas Attor 
246 3 1 |a Internal Employee Branding as a Strategic Tool for Building a Brand Image within the Banking Industry: Evidence from an Emerging Economy 
264 0 |c 2024 
300 |a 115 stran :  |b ilustrace ;  |c 25 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Studijní program: P0413D050013 Economics and Management 
500 |a Školitel: Miloslava Chovancová 
502 |a Disertační práce (Ph.D.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2024 
504 |a Obsahuje bibliografii 
546 |a Text anglicky, resumé anglicky a česky 
650 0 7 |a řízení značky  |7 ph205089  |2 czenas 
650 0 7 |a bankovnictví  |7 ph114120  |2 czenas 
650 0 9 |a brand management  |2 eczenas 
650 0 9 |a banking  |2 eczenas 
653 |a internal branding 
653 |a employee branding 
653 |a brand image 
655 7 |a doktorské disertace  |2 czenas 
655 9 |a higher doctoral dissertations  |2 eczenas 
700 1 |a Chovancová, Miloslava,  |d 1952-  |7 mzk2006323037  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196  |4 dgg 
856 4 1 |u https://digilib.k.utb.cz/handle/10563/56806  |y Online verze 
910 |a ZLD002 
942 |2 udc 
992 |a BK  |c vs 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KATTORC  |7 0  |8 MANUS  |9 184069  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2025-01-22  |o K/ATTOR,C.  |p 420010198344  |r 2025-01-22  |x N: povinný výtisk  |y 12 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KATTORC  |7 1  |8 MANUS  |9 184070  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2025-01-22  |o K/ATTOR,C.  |p 420010198345  |r 2025-01-22  |x N: povinný výtisk  |y 10