Internal Employee Branding as a Strategic Tool for Building a Brand Image within the Banking Industry: Evidence from an Emerging Economy = Interní zaměstnanecká značka jako strategický nástroj pro budování silné image značky v bankovním průmyslu: výzkumná studie z rozvíjející se ekonomiky : teze disertační práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Attor, Cleophas (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava, 1952- (Thesis advisor)
Format: eBook
Language: English
Published: Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2024
Subjects:
ISBN: 978-80-7678-310-2
Physical Description: 1 online zdroj (46 stran) : ilustrace

Cover

Table of contents

LEADER 02563nam a2200601 i 4500
001 112330
003 CZ-ZlUTB
005 20250107122640.0
006 m o d
007 cr |n
008 240208s2024 xr a eo 000 0 eng d
999 |c 112330  |d 112330 
020 |a 978-80-7678-310-2  |q (online ;  |q pdf) 
040 |a ZLD002  |b cze  |e rda 
041 0 |a eng  |b eng  |b cze 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 005:658.626  |2 MRF 
080 |a 336.71  |2 MRF 
080 |a (048.3)  |2 MRF 
080 |a (043.3)  |2 MRF 
080 |a (0.034.2)  |2 MRF 
100 1 |a Attor, Cleophas  |4 dis 
245 1 0 |a Internal Employee Branding as a Strategic Tool for Building a Brand Image within the Banking Industry: Evidence from an Emerging Economy =  |b Interní zaměstnanecká značka jako strategický nástroj pro budování silné image značky v bankovním průmyslu: výzkumná studie z rozvíjející se ekonomiky : teze disertační práce /  |c Cleophas Attor 
246 3 1 |a Internal Employee Branding as a Strategic Tool for Building a Brand Image within the Banking Industry: Evidence from an Emerging Economy 
264 1 |a Zlín :  |b Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,  |c 2024 
300 |a 1 online zdroj (46 stran) :  |b ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
500 |a Studijní program: P0413D050013 Economics and Management 
500 |a Školitel: Miloslava Chovancová 
502 |a Teze disertační práce (Ph.D.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2024 
504 |a Obsahuje bibliografii 
546 |a Text anglicky, resumé anglicky a česky 
650 0 7 |a řízení značky  |7 ph205089  |2 czenas 
650 0 7 |a bankovnictví  |7 ph114120  |2 czenas 
650 0 9 |a brand management  |2 eczenas 
650 0 9 |a banking  |2 eczenas 
653 |a internal branding 
653 |a employee branding 
653 |a brand image 
655 7 |a teze  |7 fd133701  |2 czenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 7 |a elektronické zdroje  |7 fd186922  |2 czenas 
655 9 |a abstracts  |2 eczenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
655 9 |a electronic resources  |2 eczenas 
700 1 |a Chovancová, Miloslava,  |d 1952-  |7 mzk2006323037  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196  |4 dgg 
856 4 1 |u https://digilib.k.utb.cz/handle/10563/56806  |y Plný text - dostupný bez omezení 
910 |a ZLD002 
942 |2 udc 
992 |a BK