Optimální marketingová a propagační strategie časopisu diváků soukromé televize v České republice

Saved in:
Bibliographic Details
Other Authors: Brzokoupil, Petr (Dissertant), Gregarová, Magda (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín, 2003
Subjects:
Physical Description: 117 l., příl.

Cover

LEADER 01195ctm a22002897a 4500
001 11164
003 CZ ZlUTB
005 20190825232721.0
008 030811s2003^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a (051)  |2 v 
080 |a 654.1  |2 v 
100 1 |a Brzokoupil, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Optimální marketingová a propagační strategie časopisu diváků soukromé televize v České republice  |h [rukopis] /  |c Brzokoupil, Petr ; [vedoucí práce Magda Gregarová] 
260 |a Zlín,  |c 2003 
300 |a 117 l., příl. 
650 0 4 |a propagace 
650 0 7 |a televize  |7 ph126505  |2 czenas 
650 0 4 |a televizni stanice 
650 0 4 |a zákazníci 
650 0 7 |a časopisy  |7 ph116844  |2 czenas 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
700 1 |a Gregarová, Magda  |7 jx20060515012  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta multimediálních komunikací.  |b Katedra marketingových a sociálních komunikací  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 11164  |d 11164 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2003BRZOKOUPILP  |7 0  |8 MANUS  |9 19454  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |o D2003/BRZOKOUPIL,P.  |p 420010080242  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x N:povinný výtisk  |x 20100831  |y 12