Zralé generace a hmotné produkty : Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bačuvčík, Radim, 1975- (Author)
Format: eBook
Language: Czech
Published: Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2023
Subjects:
ISBN: 978-80-7678-215-0
Physical Description: 1 online zdroj (845 stran) : ilustrace

Cover

Table of contents

LEADER 02485nam a2200637 i 4500
001 110439
003 CZ ZlUTB
005 20240914115129.0
006 m o d
007 cr |n
008 240104s2023 xr a eo 001 0 cze d
999 |c 110439  |d 110439 
020 |a 978-80-7678-215-0  |q (online ;  |q pdf) 
024 7 |a 10.7441/978-80-7678-215-0  |2 doi 
040 |a ZLD002  |b cze  |e rda 
045 |a y-y- 
072 7 |a 366  |x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele  |2 Konspekt  |9 18 
080 |a 366.1  |2 MRF 
080 |a 366-05  |2 MRF 
080 |a 316.346.32-053.87/.88  |2 MRF 
080 |a 316.334.2:366.1  |2 MRF 
080 |a 303.023  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
080 |a (0.034.2:08)  |2 MRF 
100 1 |a Bačuvčík, Radim,  |d 1975-  |7 mzk2005306721  |4 aut 
245 1 0 |a Zralé generace a hmotné produkty :  |b Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace /  |c Radim Bačuvčík 
246 3 1 |a Spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace 
264 1 |a Zlín :  |b Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,  |c 2023 
300 |a 1 online zdroj (845 stran) :  |b ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
546 |a Částečně souběžný anglický text, české a anglické resumé 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |z Česko  |y 21. století  |2 czenas 
650 0 7 |a spotřebitelé  |7 ph125967  |z Česko  |y 21. století  |2 czenas 
650 0 7 |a osoby 50+  |7 ph814132  |z Česko  |y 21. století  |2 czenas 
650 0 7 |a sociologie spotřeby  |7 ph135283  |2 czenas 
650 0 7 |a kvantitativní výzkum  |7 ph451669  |z Česko  |y 21. století  |2 czenas 
650 0 9 |a consumer behavior  |z Czechia  |y 21st centuries  |2 eczenas 
650 0 9 |a consumers  |z Czechia  |y 21st centuries  |2 eczenas 
650 0 9 |a persons 50+  |z Czechia  |y 21st centuries  |2 eczenas 
650 0 9 |a sociology of consumption  |2 eczenas 
650 0 9 |a quantitative research  |z Czechia  |y 21st centuries  |2 eczenas 
651 7 |a Česko  |7 ge128065  |2 czenas 
651 9 |a Czechia  |2 eczenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 7 |a elektronické knihy  |7 fd186907  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
655 9 |a electronic books  |2 eczenas 
856 4 1 |u https://digilib.k.utb.cz/handle/10563/52486  |y Plný text - dostupný bez omezení 
910 |a ZLD002 
942 |2 udc 
992 |a BK 
993 |x NEPOSILAT  |y EIZ