Analýza vnímání image tradiční české značky mladou generací bakalářská práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Žembery, Sidónia (Dissertant)
Other Authors: Gregarová, Magda (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2004
Subjects:
Physical Description: 61 l. : il.

Cover

LEADER 01268ctm a22003257a 4500
001 1104
003 CZ ZlUTB
005 20240830152208.0
008 040720s2004^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 347.211  |2 v 
080 |a 347.772  |2 v 
100 1 |a Žembery, Sidónia  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza vnímání image tradiční české značky mladou generací  |h [rukopis] :  |b bakalářská práce /  |c Sidónia Žembery ; [vedoucí bakalářské práce Magda Gregarová] 
260 |c 2004 
300 |a 61 l. :  |b il. 
650 0 4 |a Baťa (firma) 
650 0 4 |a Baťa (obchodní značka) 
650 0 7 |a dějiny  |7 ph114390  |2 czenas 
650 0 4 |a image 
650 0 7 |a obchodní značky  |7 ph166532  |2 czenas 
650 0 4 |a reklama 
651 7 |a Česko  |7 ge128065  |2 czenas 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Gregarová, Magda  |7 jx20060515012  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta multimediálních komunikací.  |b Katedra marketingových komunikací  |4 dgg 
992 |a DS  |d 1 
999 |c 1104  |d 1104 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2004ŽEMBERYS  |7 0  |8 MANUS  |9 1330  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |l 1  |o D2004/ŽEMBERY,S.  |p 420010086406  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x N:povinný výtisk  |x 20100831  |y 12