Za děti chytřejší : snižování rozdílů ve školní úspěšnosti
Učitel jako tvůrce efektivních, účinných a příjemných vzdělávacích zážitků pro všechny žáky bez ohledu nato, zda se jedná o průměrné žáky, žáky mající speciální potřeby nebo žáky obdařené zvláštním nadáním.
Saved in:
| Main Author | |
|---|---|
| Other Authors | |
| Format | Book |
| Language | Czech |
| Published |
Praha :
Edukační laboratoř : Published,
2023
|
| Edition | Vydání první |
| Subjects | |
| ISBN | 978-80-908240-2-7 |
| Physical Description | 277 stran : ilustrace ; 26 cm |
| LEADER | 00000nam a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 109275 | ||
| 003 | CZ-ZlUTB | ||
| 005 | 20231129131356.0 | ||
| 007 | ta | ||
| 008 | 230601s2023 xr a f 000 0 cze | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 37DIDAUD |7 0 |8 BOOK |9 176875 |a UTBZL |b UTBZL |c 006 |d 2023-11-21 |l 3 |m 3 |o 37/DIDAU,D. |p 420010194254 |r 2025-03-11 00:00:00 |s 2024-12-18 |v 339.00 |x N: nákup; |y 04 | ||
| 999 | |c 109275 |d 109275 | ||
| 015 | |a cnb003523162 | ||
| 020 | |a 978-80-908240-2-7 |q (Edukační laboratoř ; |q brožováno) | ||
| 040 | |a OLA001 |b cze |d ABA001 |e rda | ||
| 041 | 1 | |a cze |h eng | |
| 072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
| 080 | |a 159.956.2 |2 MRF | ||
| 080 | |a 159.953.5 |2 MRF | ||
| 080 | |a 159.953 |2 MRF | ||
| 080 | |a 37.01 |2 MRF | ||
| 080 | |a 379.82/.84 |2 MRF | ||
| 080 | |a 37.091.212.7-026.18 |2 MRF | ||
| 080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
| 100 | 1 | |a Didau, David |7 ola20231192986 |4 aut | |
| 240 | 1 | 0 | |a Making kids cleverer. |l Česky |
| 245 | 1 | 0 | |a Za děti chytřejší : |b snižování rozdílů ve školní úspěšnosti / |c David Didau ; z anglického originálu Making kids cleverer ... přeložila Jana Vlková |
| 250 | |a Vydání první | ||
| 264 | 1 | |a Praha : |b Edukační laboratoř : |b Published, |c 2023 | |
| 300 | |a 277 stran : |b ilustrace ; |c 26 cm | ||
| 336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
| 337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
| 338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
| 504 | |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | ||
| 520 | 2 | |a Učitel jako tvůrce efektivních, účinných a příjemných vzdělávacích zážitků pro všechny žáky bez ohledu nato, zda se jedná o průměrné žáky, žáky mající speciální potřeby nebo žáky obdařené zvláštním nadáním. | |
| 650 | 0 | 7 | |a inteligence (schopnost) |7 ph121140 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a učení |7 ph126979 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a paměť |7 ph123922 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a vzdělávání |7 ph127311 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a dovednosti a znalosti |7 ph124546 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a školní úspěšnost |7 ph307576 |2 czenas |
| 650 | 0 | 9 | |a intelligence |2 eczenas |
| 650 | 0 | 9 | |a learning |2 eczenas |
| 650 | 0 | 9 | |a memory |2 eczenas |
| 650 | 0 | 9 | |a education |2 eczenas |
| 650 | 0 | 9 | |a ability and knowledge |2 eczenas |
| 650 | 0 | 9 | |a school success |2 eczenas |
| 655 | 7 | |a monografie |7 fd132842 |2 czenas | |
| 655 | 9 | |a monographs |2 eczenas | |
| 700 | 1 | |a Vlková, Jana |7 xx0200986 |4 trl | |
| 910 | |a ZLD002 | ||
| 942 | |2 udc | ||
| 992 | |a BK |b SK | ||