Proč žáci nemají rádi školu? : kognitivní psycholog vysvětluje principy myšlení a jejich využití ve třídě

Text vysvětluje, jak funguje mysl žáků. Učitelům radí, jak žáky přimět k tomu, aby začali kriticky uvažovat.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Willingham, Daniel T., 1961- (Author)
Other Authors: Šišáková, Jitka, 1971- (Translator)
Format: Book
Language: Czech
Published: Praha : Edukační laboratoř : publishED, 2023
Edition: Vydání první
Subjects:
ISBN: 978-80-908240-3-4
Physical Description: 237 stran : ilustrace ; 26 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02711cam a2200649 i 4500
001 109273
003 CZ ZlUTB
005 20231129131356.0
007 ta
008 231019s2023 xr a e 000 0 cze d
999 |c 109273  |d 109273 
015 |a cnb003554442 
020 |a 978-80-908240-3-4  |q (Edukační laboratoř ;  |q brožováno) 
040 |a HKA001  |b cze  |d ZLD002  |e rda 
041 1 |a cze  |h eng 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 37.015.3  |2 MRF 
080 |a 37.02:159.9  |2 MRF 
080 |a 159.95:165.194  |2 MRF 
080 |a 159.95  |2 MRF 
080 |a 37.011.3-052  |2 MRF 
080 |a 159.955  |2 MRF 
080 |a 159.953  |2 MRF 
080 |a 159.953.5  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Willingham, Daniel T.,  |d 1961-  |7 mub2010598936  |4 aut 
240 1 0 |a Why don't students like school?.  |l Česky 
245 1 0 |a Proč žáci nemají rádi školu? :  |b kognitivní psycholog vysvětluje principy myšlení a jejich využití ve třídě /  |c Daniel T. Willingham ; z anglického originálu Why don't students like school? a cognitive scientist answers questions about how the mind works and what it means for the classroom ... přeložila Jitka Šišáková 
250 |a Vydání první 
264 1 |a Praha :  |b Edukační laboratoř :  |b publishED,  |c 2023 
300 |a 237 stran :  |b ilustrace ;  |c 26 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
520 2 |a Text vysvětluje, jak funguje mysl žáků. Učitelům radí, jak žáky přimět k tomu, aby začali kriticky uvažovat. 
650 0 7 |a pedagogická psychologie  |7 ph124012  |2 czenas 
650 0 7 |a psychodidaktika  |7 ph814129  |2 czenas 
650 0 7 |a kognitivní psychologie  |7 ph121696  |2 czenas 
650 0 7 |a kognitivní procesy  |7 ph164350  |2 czenas 
650 0 7 |a žáci  |7 ph128055  |2 czenas 
650 0 7 |a myšlení  |7 ph115391  |2 czenas 
650 0 7 |a učení  |7 ph126979  |2 czenas 
650 0 9 |a educational psychology  |2 eczenas 
650 0 9 |a psychology of learning and instruction  |2 eczenas 
650 0 9 |a cognitive psychology  |2 eczenas 
650 0 9 |a cognitive processes  |2 eczenas 
650 0 9 |a learners  |2 eczenas 
650 0 9 |a thought and thinking  |2 eczenas 
650 0 9 |a learning  |2 eczenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
700 1 |a Šišáková, Jitka,  |d 1971-  |7 ola2003198079  |4 trl 
910 |a ZLD002 
942 |2 udc 
992 |a BK  |b SK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 37WILLINGHAMDT  |7 0  |8 BOOK  |9 176873  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2023-11-21  |l 1  |m 3  |o 37/WILLINGHAM,D.T.  |p 420010194252  |q 2024-05-20  |r 2024-01-29  |s 2024-01-29  |v 339.00  |x N: nákup;  |y 04