Proč žáci nemají rádi školu? : kognitivní psycholog vysvětluje principy myšlení a jejich využití ve třídě
Text vysvětluje, jak funguje mysl žáků. Učitelům radí, jak žáky přimět k tomu, aby začali kriticky uvažovat.
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Book |
Language: | Czech |
Published: |
Praha :
Edukační laboratoř : publishED,
2023
|
Edition: | Vydání první |
Subjects: | |
ISBN: | 978-80-908240-3-4 |
Physical Description: | 237 stran : ilustrace ; 26 cm |
LEADER | 02699cam a2200649 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 109273 | ||
003 | CZ ZlUTB | ||
005 | 20231129131356.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 231019s2023 xr a e 000 0 cze d | ||
999 | |c 109273 |d 109273 | ||
015 | |a cnb003554442 | ||
020 | |a 978-80-908240-3-4 |q (Edukační laboratoř ; |q brožováno) | ||
040 | |a HKA001 |b cze |d ZLD002 |e rda | ||
041 | 1 | |a cze |h eng | |
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37.015.3 |2 MRF | ||
080 | |a 37.02:159.9 |2 MRF | ||
080 | |a 159.95:165.194 |2 MRF | ||
080 | |a 159.95 |2 MRF | ||
080 | |a 37.011.3-052 |2 MRF | ||
080 | |a 159.955 |2 MRF | ||
080 | |a 159.953 |2 MRF | ||
080 | |a 159.953.5 |2 MRF | ||
080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Willingham, Daniel T., |d 1961- |7 mub2010598936 |4 aut | |
240 | 1 | 0 | |a Why don't students like school?. |l Česky |
245 | 1 | 0 | |a Proč žáci nemají rádi školu? : |b kognitivní psycholog vysvětluje principy myšlení a jejich využití ve třídě / |c Daniel T. Willingham ; z anglického originálu Why don't students like school? a cognitive scientist answers questions about how the mind works and what it means for the classroom ... přeložila Jitka Šišáková |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Edukační laboratoř : |b publishED, |c 2023 | |
300 | |a 237 stran : |b ilustrace ; |c 26 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | ||
520 | 2 | |a Text vysvětluje, jak funguje mysl žáků. Učitelům radí, jak žáky přimět k tomu, aby začali kriticky uvažovat. | |
650 | 0 | 7 | |a pedagogická psychologie |7 ph124012 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a psychodidaktika |7 ph814129 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a kognitivní psychologie |7 ph121696 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a kognitivní procesy |7 ph164350 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a žáci |7 ph128055 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a myšlení |7 ph115391 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a učení |7 ph126979 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a educational psychology |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a psychology of learning and instruction |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a cognitive psychology |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a cognitive processes |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a learners |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a thought and thinking |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a learning |2 eczenas |
655 | 7 | |a monografie |7 fd132842 |2 czenas | |
655 | 9 | |a monographs |2 eczenas | |
700 | 1 | |a Šišáková, Jitka, |d 1971- |7 ola2003198079 |4 trl | |
910 | |a ZLD002 | ||
942 | |2 udc | ||
992 | |a BK |b SK | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 37WILLINGHAMDT |7 0 |8 BOOK |9 176873 |a UTBZL |b UTBZL |c 006 |d 2023-11-21 |l 2 |m 4 |o 37/WILLINGHAM,D.T. |p 420010194252 |r 2024-12-12 |s 2024-10-15 |v 339.00 |x N: nákup; |y 04 |