Marketingový výzkum

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mičík, Michal (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2022
Edition: První vydání
Subjects:
ISBN: 978-80-261-1080-4
Physical Description: vi, 110 stran : ilustrace ; 21 cm

Cover

Table of contents

LEADER 01768nam a2200421 i 4500
001 108949
003 CZ ZlUTB
005 20231027155900.0
007 ta
008 220301s2022 xr a e p 000 0 cze
999 |c 108949  |d 108949 
015 |a cnb003398479 
020 |a 978-80-261-1080-4  |q (brožováno) 
040 |a BOA001  |b cze  |e rda 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 658.8:005.52  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
100 1 |a Mičík, Michal  |7 pna2015870754  |4 aut 
245 1 0 |a Marketingový výzkum /  |c Michal Mičík 
250 |a První vydání 
264 1 |a Plzeň :  |b Západočeská univerzita v Plzni,  |c 2022 
300 |a vi, 110 stran :  |b ilustrace ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Na obálce nad názvem: Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni 
504 |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 
650 0 7 |a marketingový výzkum  |7 ph115230  |2 czenas 
650 0 9 |a marketing research  |2 eczenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
655 9 |a textbooks (higher)  |2 eczenas 
710 2 |a Západočeská univerzita.  |b Ekonomická fakulta  |7 kn20010709434  |4 pbl 
910 |a ZLD002 
942 |2 udc 
992 |a BK  |b SK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 S339138MIČÍKM  |7 0  |8 BOOK  |9 176149  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2023-10-04  |o S339.138/MIČÍK,M.  |p 420010193950  |r 2023-10-04  |v 175.00  |w 2023-10-04  |x N: nákup;  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 S339138MIČÍKM  |7 0  |8 BOOK  |9 176150  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2023-10-04  |l 3  |m 3  |o S339.138/MIČÍK,M.  |p 420010193951  |r 2024-11-21  |s 2024-09-27  |v 175.00  |w 2023-10-04  |x N: nákup;  |y 04