Dramatoterapia ako forma liečebnopedagogickej pomoci u osôb so znevýhodnením
Publikace uvádí výsledky výzkumů realizovaných v období let 2016-2021, zaměrených na evaluaci uplatnění dramatoterapie v kontextu léčebné pedagogiky u znevýhodněných osob. Autorka sa soustředila na dopady školního a sociálního prostředí, kontext sociálního znevýhodnění a marginalizovaných komunit, n...
Saved in:
| Main Author | |
|---|---|
| Format | Book |
| Language | Slovak |
| Published |
Praha :
Togga,
2023
|
| Edition | Vydání první |
| Subjects | |
| ISBN | 978-80-7476-302-1 |
| Physical Description | 116 stran : černobílé ilustrace ; 22 cm |
| LEADER | 00000cam a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 108736 | ||
| 003 | CZ-ZlUTB | ||
| 005 | 20230830135120.0 | ||
| 007 | ta | ||
| 008 | 230721s2023 xr a f b 001 0 slo c | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 376MAJZLANOVÁK |7 0 |8 BOOK |9 175521 |a UTBZL |b UTBZL |c 005 |d 2023-08-09 |l 0 |o 376/MAJZLANOVÁ,K. |p 420010193674 |r 2023-08-09 00:00:00 |v 190.00 |w 2023-08-09 |x N: nákup; |y 01 | ||
| 999 | |c 108736 |d 108736 | ||
| 020 | |a 978-80-7476-302-1 |q (vázáno) | ||
| 040 | |a LID001 |b cze |d ZLD002 |e rda | ||
| 072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
| 080 | |a 615.851:792 |2 MRF | ||
| 080 | |a 615.851:7/8 |2 MRF | ||
| 080 | |a 316.344.6-056.26/.3 |2 MRF | ||
| 080 | |a (048.8) |2 MRF | ||
| 100 | 1 | |a Majzlanová, Katarína |7 xx0184502 |4 aut | |
| 245 | 1 | 0 | |a Dramatoterapia ako forma liečebnopedagogickej pomoci u osôb so znevýhodnením / |c Katarína Majzlanová |
| 250 | |a Vydání první | ||
| 264 | 1 | |a Praha : |b Togga, |c 2023 | |
| 300 | |a 116 stran : |b černobílé ilustrace ; |c 22 cm | ||
| 336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
| 337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
| 338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
| 504 | |a Obsahuje bibliografii a rejstřík | ||
| 520 | 2 | |a Publikace uvádí výsledky výzkumů realizovaných v období let 2016-2021, zaměrených na evaluaci uplatnění dramatoterapie v kontextu léčebné pedagogiky u znevýhodněných osob. Autorka sa soustředila na dopady školního a sociálního prostředí, kontext sociálního znevýhodnění a marginalizovaných komunit, na jednotlivce se signifikantními problémy v chování a poruchami chování | |
| 650 | 0 | 7 | |a dramaterapie |7 ph119600 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a expresivní terapie |7 ph849189 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a osoby se specifickými potřebami |7 ph807212 |2 czenas |
| 650 | 0 | 9 | |a dramatherapy |2 eczenas |
| 650 | 0 | 9 | |a expressive therapy |2 eczenas |
| 650 | 0 | 9 | |a people with special needs |2 eczenas |
| 655 | 7 | |a monografie |7 fd132842 |2 czenas | |
| 655 | 9 | |a monographs |2 eczenas | |
| 910 | |a ZLD002 | ||
| 942 | |2 udc | ||
| 992 | |a BK |b SK | ||