Dotazník studijně profesní orientace
Trojice dotazníků studijně profesní orientace má posloužit žákům vyšších tříd základních a středních škol k formování pozitivní kariérové zralosti a stát se základem pro vhodnou volbu budoucí kariéry.
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Czech |
Published: |
Praha :
Raabe,
2018
|
Series: | Dobrá škola. Výchovné a kariérové poradenství
|
Subjects: | |
ISBN: | 978-80-7496-395-7 |
Physical Description: | 126 stran ; 30 cm |
LEADER | 03226cam a2200589 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 108368 | ||
003 | CZ ZlUTB | ||
005 | 20230630125348.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 181003s2018 xr a e 000 0 cze d | ||
999 | |c 108368 |d 108368 | ||
015 | |a cnb003049090 | ||
020 | |a 978-80-7496-395-7 |q (brožováno) : |c Kč 385,00 | ||
040 | |a OSA001 |b cze |d ZLD002 |e rda | ||
072 | 7 | |a 159.9 |x Psychologie |2 Konspekt |9 17 | |
080 | |a 331.548 |2 MRF | ||
080 | |a 37.048.3 |2 MRF | ||
080 | |a 373.5/.6+377.1/.3 |2 MRF | ||
080 | |a 378.14 |2 MRF | ||
080 | |a 331.54 |2 MRF | ||
080 | |a (049.5) |2 MRF | ||
080 | |a (072) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Mezera, Antonín |7 mzk2002148193 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Dotazník studijně profesní orientace / |c Antonín Mezera |
264 | 1 | |a Praha : |b Raabe, |c 2018 | |
300 | |a 126 stran ; |c 30 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Dobrá škola. Výchovné a kariérové poradenství ; |v 1 | |
500 | |a Obálkový podnázev: praktické dotazníky pro kariérové poradce | ||
520 | 2 | |a Trojice dotazníků studijně profesní orientace má posloužit žákům vyšších tříd základních a středních škol k formování pozitivní kariérové zralosti a stát se základem pro vhodnou volbu budoucí kariéry. |b Publikace představuje tři dotazníky (dotazník studijně profesní orientace, škálový dotazník individuálního stylu řešení problémů a kariérový dotazník k volbě dalšího studia a povolání), které mají posloužit jako vhodný základ k výchovnému a kariérovému poradenství a studenty a žáky mají podporovat v rozvoji pozitivní kariérové zralosti. Autor se u každého z dotazníků zabývá nejprve teoretickými východisky a cíli, posléze se věnuje popisu administrace, vyhodnocení a interpretace dotazníku a nakonec ještě dodává proces utváření a standardizace otázek a jejich validity. Důležitou součástí jsou i odkazy na použitou a rozvíjející literaturu a samotný dotazník. | |
650 | 0 | 7 | |a profesní poradenství |7 ph124627 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a výchovné poradenství |7 ph127430 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a středoškolské studium |7 ph126242 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a vysokoškolské studium |7 ph127279 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a volba povolání |7 ph127220 |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a vocational counseling |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a educational counseling |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a secondary education |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a college study |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a vocational guidance |2 eczenas |
655 | 7 | |a dotazníky |7 fd200805 |2 czenas | |
655 | 7 | |a metodické příručky |7 fd132826 |2 czenas | |
655 | 9 | |a questionnaires |2 eczenas | |
655 | 9 | |a methodological manuals |2 eczenas | |
830 | 0 | |a Dobrá škola. |p Výchovné a kariérové poradenství | |
910 | |a ZLD002 | ||
942 | |2 udc | ||
992 | |a BK |b SK | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 15MEZERAA |7 0 |8 BOOK |9 174721 |a UTBZL |b UTBZL |c 019 |d 2023-06-16 |l 1 |m 1 |o 15/MEZERA,A. |p 420010193259 |q 2028-12-31 |r 2023-06-27 |s 2023-06-27 |v 399.00 |w 2023-06-16 |x N: nákup; |y 08 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 15MEZERAA |7 0 |8 BOOK |9 174933 |a UTBZL |b UTBZL |c 005 |d 2023-06-27 |o 15/MEZERA,A. |p 420010193387 |r 2023-06-27 |v 399.00 |w 2023-06-27 |x N:nákup; |y 01 |