Influence of Cognitive Factors on Consumers’ Price Fairness Perceptions, Behavioural Loyalty, and Purchase Intention = Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr : teze disertační práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Shaw, Sayanti (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava, 1952- (Thesis advisor)
Format: eBook
Language: English
Published: Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2023
Subjects:
ISBN: 978-80-7678-160-3
Physical Description: 1 online zdroj (45 stran) : ilustrace

Cover

Table of contents

LEADER 02636nam a2200637 i 4500
001 108293
003 CZ ZlUTB
005 20240914114836.0
006 m o d
007 cr |n
008 230530s2023 xr a eo 000 0 eng d
999 |c 108293  |d 108293 
020 |a 978-80-7678-160-3  |q (online ;  |q pdf) 
040 |a ZLD002  |b cze  |e rda 
041 0 |a eng  |b eng  |b cze 
072 7 |a 366  |x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele  |2 Konspekt  |9 18 
080 |a 338.543  |2 MRF 
080 |a 366.1  |2 MRF 
080 |a 64.033  |2 MRF 
080 |a (048.3)  |2 MRF 
080 |a (043.3)  |2 MRF 
080 |a (0.034.2)  |2 MRF 
100 1 |a Shaw, Sayanti  |4 dis 
245 1 0 |a Influence of Cognitive Factors on Consumers’ Price Fairness Perceptions, Behavioural Loyalty, and Purchase Intention =  |b Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr : teze disertační práce /  |c Sayanti Shaw 
246 3 1 |a Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr 
264 1 |a Zlín :  |b Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,  |c 2023 
300 |a 1 online zdroj (45 stran) :  |b ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
500 |a Školitel Miloslava Chovancová 
500 |a Studijní obor: 6208V038 Management and Economics 
502 |a Teze disertační práce (PhD.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2023 
504 |a Obsahuje bibliografii 
546 |a Text anglicky, resumé anglicky a česky 
650 0 7 |a cenová politika  |7 ph316284  |2 czenas 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |7 ph125966  |2 czenas 
650 0 7 |a nakupování  |7 ph123162  |2 czenas 
650 0 9 |a price policy  |2 eczenas 
650 0 9 |a consumer behavior  |2 eczenas 
650 0 9 |a shopping  |2 eczenas 
653 |a perceived price fairness 
653 |a price increase 
655 7 |a teze  |7 fd133701  |2 czenas 
655 7 |a disertace  |7 fd132024  |2 czenas 
655 7 |a elektronické zdroje  |7 fd186922  |2 czenas 
655 9 |a abstracts  |2 eczenas 
655 9 |a dissertations  |2 eczenas 
655 9 |a electronic resources  |2 eczenas 
700 1 |a Chovancová, Miloslava,  |d 1952-  |7 mzk2006323037  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196  |4 dgg 
856 4 1 |u https://digilib.k.utb.cz/handle/10563/52430  |y Plný text - dostupný bez omezení 
910 |a ZLD002 
942 |2 udc 
992 |a BK 
993 |x NEPOSILAT  |y EIZ