Digital channels and B2B customer experience among industrial companies = Zákaznická zkušenost s digitálními kanály u průmyslových firem : disertační práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Stocker, Elina (Dissertant)
Other Authors Pilík, Michal, 1978- (Thesis advisor)
Format Book
LanguageEnglish
Published Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2022
Subjects
Online AccessOnline verze
Physical Description160 stran : ilustrace, grafy ; 25 cm

Cover

LEADER 00000ntm a2200000 i 4500
001 107430
003 CZ-ZlUTB
005 20240830160451.0
007 ta
008 221122s2022 xr ad f m 000 0 eng d
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 KSTOCKERE  |7 0  |8 MANUS  |9 172493  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2023-01-19  |l 0  |o K/STOCKER,E.  |p 420010192164  |r 2023-01-19 00:00:00  |x N: povinný výtisk  |y 12 
999 |c 107430  |d 107430 
040 |a ZLD002  |b cze  |e rda 
041 0 |a eng  |b eng  |b cze 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.849.2  |2 MRF 
080 |a 172/174  |2 MRF 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a 339.138  |2 MRF 
080 |a (043.3)378.245  |2 MRF 
100 1 |a Stocker, Elina  |4 dis 
245 1 0 |a Digital channels and B2B customer experience among industrial companies =  |b Zákaznická zkušenost s digitálními kanály u průmyslových firem : disertační práce /  |c Elina Stocker 
246 3 1 |a Zákaznická zkušenost s digitálními kanály u průmyslových firem 
264 0 |c 2022 
264 1 |a Zlín :  |b Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,  |c 2022 
300 |a 160 stran :  |b ilustrace, grafy ;  |c 25 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Studijní program: 6208 Economics and Management 
500 |a Školitel: Michal Pilík 
502 |a Disertační práce (Ph.D.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2022 
504 |a Obsahuje bibliografii 
546 |a Text anglicky, anglické a české resumé 
650 0 7 |a průmyslový marketing  |7 ph381212  |2 czenas 
650 0 7 |a loajalita  |7 ph292477  |2 czenas 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 9 |a industrial marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a loyalty  |2 eczenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
653 |a B2B 
653 |a digital marketing 
655 7 |a doktorské disertace  |2 czenas 
655 9 |a higher doctoral dissertations  |2 eczenas 
700 1 |a Pilík, Michal,  |d 1978-  |7 mzk2006317988  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky  |7 kn20010709196  |4 dgg 
856 4 1 |u https://digilib.k.utb.cz/handle/10563/52372  |y Online verze 
910 |a ZLD002 
942 |2 udc 
992 |a BK  |c vs 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP