Analýza tržního zacílení firmy Znojmia Trade Mark a.s., Znojmo

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Holíková, Jana (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava, 1952- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: Zlín, 2002
Subjects:
Physical Description: 47 listů, i příl.

Cover

LEADER 01163ctm a22003137a 4500
001 1072
003 CZ ZlUTB
005 20240830152201.0
008 020726s2002^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 339.187  |2 v 
080 |a 631.563.8  |2 v 
080 |a 658.8  |2 v 
100 1 |a Holíková, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza tržního zacílení firmy Znojmia Trade Mark a.s., Znojmo  |h [rukopis] /  |c Jana Holíková, vedoucí práce: Miloslava Chovancová 
260 |a Zlín,  |c 2002 
300 |a 47 listů, i příl. 
650 0 4 |a SWOT 
650 0 4 |a konzervárny 
650 0 4 |a podpora prodeje 
650 0 7 |a segmentace trhu  |7 ph314823  |2 czenas 
650 0 7 |a zelenina  |7 ph116750  |2 czenas 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava,  |d 1952-  |7 mzk2006323037  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 1072  |d 1072 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2002HOLÍKOVÁJ  |7 1  |8 MANUS  |9 1298  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |i D  |o D2002/HOLÍKOVÁ,J.  |p 420019005962  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10