Jak na digitální marketingovou strategii firmy

Publikace přibližuje prostředí digitálního marketingu a s ním souvisejícího elektronického podnikání. Marketingové koncepty jako 4P, Porterův model 5 sil či Bostonská matice, online marketingové nástroje a možnosti zapojení do firemní strategie.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Semerádová, Tereza (Author), Weinlich, Petr, 1976- (Author), Švermová, Pavla, 1979- (Author), Lamr, Marián, 1983- (Author), Suková, Lenka (Author), Míková, Ladislava (Author), Dostál, Michal (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2021
Edition: Vydání 1.
Subjects:
ISBN: 978-80-7494-564-9
Physical Description: 191 stran : barevné ilustrace ; 23 cm

Cover

Table of contents

LEADER 02616nam a2200541 i 4500
001 107173
003 CZ ZlUTB
005 20230125122320.0
007 ta
008 210806s2021 xr a e f 000 0 cze
999 |c 107173  |d 107173 
015 |a cnb003346171 
020 |a 978-80-7494-564-9  |q (brožováno) 
040 |a BOA001  |b cze  |e rda 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8:004.738.5  |2 MRF 
080 |a 658.8:005.21  |2 MRF 
080 |a 316.774:004.9  |2 MRF 
080 |a (0.062)  |2 MRF 
100 1 |a Semerádová, Tereza  |7 ola2015858134  |4 aut 
245 1 0 |a Jak na digitální marketingovou strategii firmy /  |c Tereza Semerádová, Petr Weinlich, Pavla Švermová, Marián Lamr, Lenka Suková, Ladislava Míková, Michal Dostál 
250 |a Vydání 1. 
264 1 |a Liberec :  |b Technická univerzita v Liberci,  |c 2021 
300 |a 191 stran :  |b barevné ilustrace ;  |c 23 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
520 2 |a Publikace přibližuje prostředí digitálního marketingu a s ním souvisejícího elektronického podnikání. Marketingové koncepty jako 4P, Porterův model 5 sil či Bostonská matice, online marketingové nástroje a možnosti zapojení do firemní strategie. 
650 0 7 |a internetový marketing  |7 ph137251  |2 czenas 
650 0 7 |a strategický marketing  |7 ph116292  |2 czenas 
650 0 7 |a digitální média  |7 ph559630  |2 czenas 
650 0 9 |a Internet marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a strategic marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a digital media  |2 eczenas 
655 7 |a populárně-naučné publikace  |7 fd131864  |2 czenas 
655 9 |a popular works  |2 eczenas 
700 1 |a Weinlich, Petr,  |d 1976-  |7 mzk2008486566  |4 aut 
700 1 |a Švermová, Pavla,  |d 1979-  |7 xx0041832  |4 aut 
700 1 |a Lamr, Marián,  |d 1983-  |7 ola2018983894  |4 aut 
700 1 |a Suková, Lenka  |7 mzk20211123714  |4 aut 
700 1 |a Míková, Ladislava  |4 aut 
700 1 |a Dostál, Michal  |4 aut 
910 |a ZLD002 
942 |2 udc 
992 |a BK  |b SK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 658SEMERÁDOVÁT  |7 0  |8 BOOK  |9 171942  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 005  |d 2022-12-19  |l 1  |o 658/SEMERÁDOVÁ,T.  |p 420010191843  |r 2024-01-03  |s 2023-12-11  |v 370.00  |w 2022-12-19  |x N: nákup;  |y 01 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 658SEMERÁDOVÁT  |7 0  |8 BOOK  |9 171943  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2022-12-19  |l 7  |m 3  |o 658/SEMERÁDOVÁ,T.  |p 420010191842  |q 2024-05-17  |r 2024-04-17  |s 2024-04-17  |v 370.00  |w 2022-12-19  |x N: nákup;  |y 04 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 658SEMERÁDOVÁT  |7 0  |8 BOOK  |9 178999  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 006  |d 2024-03-11  |o 658/SEMERÁDOVÁ,T.  |p 420010195720  |r 2024-04-30  |v 370.00  |x N:nákup  |y 04