Jak na digitální marketingovou strategii firmy

Publikace přibližuje prostředí digitálního marketingu a s ním souvisejícího elektronického podnikání. Marketingové koncepty jako 4P, Porterův model 5 sil či Bostonská matice, online marketingové nástroje a možnosti zapojení do firemní strategie.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Semerádová, Tereza (Author), Weinlich, Petr, 1976- (Author), Švermová, Pavla, 1979- (Author), Lamr, Marián, 1983- (Author), Suková, Lenka (Author), Míková, Ladislava (Author), Dostál, Michal (Author)
Format: Book
Language: Czech
Published: Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2021
Edition: Vydání 1.
Subjects:
ISBN: 978-80-7494-564-9
Physical Description: 191 stran : barevné ilustrace ; 23 cm

Cover

Table of contents

Description
Summary: Publikace přibližuje prostředí digitálního marketingu a s ním souvisejícího elektronického podnikání. Marketingové koncepty jako 4P, Porterův model 5 sil či Bostonská matice, online marketingové nástroje a možnosti zapojení do firemní strategie.
ISBN: 978-80-7494-564-9