catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Analýza tržního prostředí keču...
Description
Analýza tržního prostředí kečupových výrobků firmy OTMA-SLOKO s.r.o. bakalářská práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Kopřiva, Vladislav
(Dissertant)
Other Authors:
Maňásek, Miroslav
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín :
FaME VUT,
1999
Subjects:
FAME VUT Zlín
Otma-Sloko
analýza
kečupy
prostředí
tržní
bakalářská práce
Physical Description:
49 s., příl.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingová analýza stavu životního prostředí v okrese Zlín bakalářská práce
by: Dohnalová, Věra
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza postupu zavádění nových výrobků bakalářská práce
by: Janota, Erik
Published: (1998)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza prodejnosti výrobků firmy IRBIS spol. s.r.o. za využití marketingových poznatků a návrh marketingové strategie bakalářská práce
by: Sušila, Lubomír
Published: (1998)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza zákazníka firmy Ikea bakalářská práce
by: Gabrielová, Stanislava
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Marketingová analýza zavádění nového výrobku diplomová práce
by: Leskovjanová, Iva
Published: (1996)
×
Loading...