Supporting children's well-being during early childhood transition to school

Saved in:
Bibliographic Details
Other Authors: Vorkapić, Sanja Tatalović, 1972- (Editor), LoCasale-Crouch, Jennifer, (Editor)
Format: eBook
Language: English
Published: Hershey, PA : IGI Global, [2021]
Series: Advances in early childhood and K-12 education (AECKE) book series.
Subjects:
ISBN: 9781799844365
9781799844358
9781799855880
Physical Description: 1 online zdroj

Cover

Table of contents

LEADER 02894cam a2200625 i 4500
001 106716
003 CZ-ZlUTB
005 20240914114643.0
006 m o d
007 cr cnu---unuuu
008 200402s2021 pau fo 001 0 eng
999 |c 106716  |d 106716 
020 |a 9781799844365  |q (electronic bk.) 
020 |z 9781799844358  |q (hardcover) 
020 |z 9781799855880  |q (paperback) 
024 7 |a 10.4018/978-1-7998-4435-8  |2 doi 
035 |a (OCoLC)1149325873  |z (OCoLC)1196210831  |z (OCoLC)1196252554 
040 |a DLC  |b eng  |e rda  |c DLC  |d OCLCO  |d OCLCQ  |d OCLCF  |d YDX  |d IGIGL  |d TXM  |d EBLCP  |d OCLCO  |d N$T  |d OCLCO 
042 |a pcc 
072 7 |a 373.2/.3  |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 373.29  |2 MRF 
080 |a 373.2  |2 MRF 
080 |a 159.9  |2 MRF 
080 |a 159.923-025.18  |2 MRF 
080 |a (0.034.2:08)   |2 MRF 
245 0 0 |a Supporting children's well-being during early childhood transition to school /  |c Sanja Tatalović Vorkapić and Jennifer LoCasale-Crouch, editors. 
264 1 |a Hershey, PA :  |b IGI Global,  |c [2021] 
300 |a 1 online zdroj 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a computer  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online resource  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Advances in early childhood and K-12 education (AECKE) book series 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy a index. 
506 |a Plný text je dostupný pouze z IP adres počítačů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně nebo vzdáleným přístupem pro zaměstnance a studenty univerzity 
590 |a IGI Global  |b IGI Global Book E-Access 
650 0 7 |a školní zralost  |7 ph168223  |x psychologické aspekty  |2 czenas 
650 0 7 |a předškolní výchova  |7 ph124887  |x psychologické aspekty  |2 czenas 
650 0 7 |a spokojenost  |7 ph1102992  |2 czenas 
650 0 7 |a zahájení školní docházky  |7 ph208672  |2 czenas 
650 0 9 |a school readiness  |x psychological aspects  |2 eczenas 
650 0 9 |a preschool education  |x psychological aspects  |2 eczenas 
650 0 9 |a contentment  |2 eczenas 
650 0 9 |a school attendance  |2 eczenas 
655 7 |a elektronické knihy  |7 fd186907  |2 czenas 
655 7 |a kolektivní monografie   |7 fd501537   |2 czenas 
655 9 |a electronic books  |2 eczenas 
655 9 |a collective monographs  |2 eczenas 
700 1 |a Vorkapić, Sanja Tatalović,  |d 1972-  |e editor. 
700 1 |a LoCasale-Crouch, Jennifer,  |e editor. 
776 0 8 |i Print version:  |t Supporting children's well-being during early childhood transition to school  |d Hershey, PA : Information Science Reference, 2021.  |z 9781799844358  |w (DLC) 2020009671 
830 0 |a Advances in early childhood and K-12 education (AECKE) book series. 
856 4 0 |u https://proxy.k.utb.cz/login?url=https://services.igi-global.com/resolvedoi/resolve.aspx?doi=10.4018/978-1-7998-4435-8  |y Plný text 
942 |2 udc 
992 |c EBOOK-TN  |c IGIG 
993 |x NEPOSILAT  |y EIZ