catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Analýza trhu potřeb jako předm...
Description
Analýza trhu potřeb jako předmětů 3D reklamy a perspektivy dalšího vývoje tohoto trhu diplomová práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Vařechová, Barbora
(Dissertant)
Other Authors:
Trpělka, Zdeněk
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín :
FaME VUT,
1997
Subjects:
FAME VUT Zlín
MARKETING
pera
podpora prodeje
PRODEJ
psací potřeby
reklama
trh
tužky
třídimenzionální
vývoj
diplomové práce
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Description not available.
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza trhu v oblasti třídimenzionální reklamy a perspektivy dalšího vývoje diplomová práce
by: Matuška, Václav
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Projekt marketingové strategie ve firmě Centropen a.s. Dačice
by: Kučerová, Michaela
Published: (2003)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Perspektivy firmy působící na trhu profesionální elektroniky diplomová práce
by: Stejskalová, Eva
Published: (1996)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Analýza absorbčních možností trhu s EKG přístroji a perspektivy jeho dalšího vývoje bakalářská práce
by: CHMELAŘ, Petr
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Možnosti zvýšení prodeje informačních kiosků Infomedia na německém trhu bakalářská práce
by: Štaudrová, Gabriela
Published: (1999)
×
Loading...