Analýza trhu firmy "Tekoo, spol. s r.o." jako součást definování marketingového strategického projektu bakalářská práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ančincová, Petra (Dissertant)
Other Authors: Hrazdilová Bočková, Kateřina, 1976- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2004
Subjects:
trh
Physical Description: 44 l., [44] l. příl. : il.

Cover

LEADER 01206ctm a22002897a 4500
001 1049
003 CZ ZlUTB
005 20190825231343.0
008 041206s2004^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 339.138  |2 v 
080 |a 658.8  |2 v 
100 1 |a Ančincová, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza trhu firmy "Tekoo, spol. s r.o." jako součást definování marketingového strategického projektu  |h [rukopis] :  |b bakalářská práce /  |c Petra Ančincová ; [vedoucí bakalářské práce Kateřina Hrazdilová Bočková] 
260 |c 2004 
300 |a 44 l., [44] l. příl. :  |b il. 
650 0 4 |a Porterova analýza 
650 0 4 |a TEKOO (Uherský Brod, Česko) 
650 0 4 |a projekty 
650 0 7 |a strategický marketing  |7 ph116292  |2 czenas 
650 0 4 |a trh 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Hrazdilová Bočková, Kateřina,  |d 1976-  |7 mzk2003171559  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Ústav podnikové ekonomiky  |7 mzk2005266512  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 1049  |d 1049 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2004ANČINCOVÁP  |7 1  |8 MANUS  |9 1275  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |o D2004/ANČINCOVÁ,P.  |p 420010088794  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10