The color revolution

A history of color and commerce from haute couture to automobile showrooms to interior design.- Resumé vydavatel

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Blaszczyk, Regina Lee.
Format: eBook
Language: English
Published: Cambridge, Mass. : Washington, DC : MIT Press ; in association with Lemelson Center, Smithsonian Institution, ©2012.
Series: Lemelson Center studies in invention and innovation
Subjects:
ISBN: 9780262305341
9780262017770
9781283593151
Physical Description: 1 online zdroj (xiv, 380 stran) : ilustrace

Cover

Table of contents

LEADER 02533cam a2200565 a 4500
001 104516
003 CZ-ZlUTB
005 20220526133523.0
006 m o d
007 cr |n|||||||||
008 120913s2012 maua fo 001 0 eng d
999 |c 104516  |d 104516 
020 |a 9780262305341  |q (electronic bk.) 
020 |z 9780262017770  |q (hbk. ;  |q alk. paper) 
020 |z 9781283593151 
024 8 |a 9786613905604 
035 |a (OCoLC)809977983  |z (OCoLC)810317472  |z (OCoLC)812066344  |z (OCoLC)812251445  |z (OCoLC)817811900  |z (OCoLC)913959231  |z (OCoLC)961558115  |z (OCoLC)962690918  |z (OCoLC)1038383186  |z (OCoLC)1043051256  |z (OCoLC)1055339265  |z (OCoLC)1065917235  |z (OCoLC)1081222756  |z (OCoLC)1088328539  |z (OCoLC)1089017798  |z (OCoLC)1089972606  |z (OCoLC)1090487944  |z (OCoLC)1096514406  |z (OCoLC)1099322023 
035 |a (OCoLC-P)809977983 
040 |a OCoLC-P  |b eng  |e pn  |c OCoLC-P 
072 7 |a 7.01/.09  |x Umění  |2 Konspekt  |9 21 
080 |a 7.05  |2 MRF 
080 |a 159.937.51  |2 MRF 
080 |a 93/94  |2 MRF 
080 |a 339.138  |2 MRF 
080 |a 366.1  |2 MRF 
080 |a (0.034.2:08)   |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Blaszczyk, Regina Lee. 
245 1 4 |a The color revolution /  |c Regina Lee Blaszczyk. 
260 |a Cambridge, Mass. :  |b MIT Press ;  |a Washington, DC :  |b in association with Lemelson Center, Smithsonian Institution,  |c ©2012. 
300 |a 1 online zdroj (xiv, 380 stran) :  |b ilustrace 
490 1 |a Lemelson Center studies in invention and innovation 
506 |a Plný text je dostupný pouze z IP adres počítačů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně nebo vzdáleným přístupem pro zaměstnance a studenty 
520 |a A history of color and commerce from haute couture to automobile showrooms to interior design.- Resumé vydavatel 
650 0 7 |a design  |x dějiny  |7 ph114303  |2 czenas 
650 0 7 |a barvy  |x dějiny  |7 ph118772  |2 czenas 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 7 |a spotřebitelské chování  |x dějiny  |7 ph125966  |2 czenas 
650 0 9 |a design  |x history  |2 eczenas 
650 0 9 |a colors  |x history  |2 eczenas 
650 0 9 |a marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a consumer behavior  |x history  |2 eczenas 
653 |a produktový design 
655 7 |a elektronické knihy  |7 fd186907  |2 czenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842   |2 czenas 
655 9 |a electronic books  |2 eczenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
856 4 0 |u https://proxy.k.utb.cz/login?url=https://doi.org/10.7551/mitpress/8762.001.0001?locatt=mode:legacy  |y Plný text 
942 |2 udc 
992 |c EBOOK-TN  |c MITPRESS