|
|
|
|
LEADER |
01905ntm a2200505 i 4500 |
001 |
103704 |
003 |
CZ ZlUTB |
005 |
20240830160430.0 |
007 |
ta |
008 |
210810s2021 xr a f m 000 0 eng d |
999 |
|
|
|c 103704
|d 103704
|
040 |
|
|
|a ZLD002
|b cze
|e rda
|
041 |
1 |
|
|a eng
|b eng
|b cze
|
072 |
|
7 |
|a 794
|x Deskové a stolní hry, logické hry, hry zručnosti
|2 Konspekt
|9 20
|
080 |
|
|
|a 794/795:338.45
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 366.1
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a (043.3)378.245
|2 MRF
|
100 |
1 |
|
|a Haziri, Fortesa
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Gamification and purchase intention =
|b Gamifikace a nákupní záměr : disertační práce /
|c Fortesa Haziri
|
246 |
3 |
1 |
|a Gamifikace a nákupní záměr
|
264 |
|
0 |
|c 2021
|
300 |
|
|
|a 132 stran :
|b ilustrace ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a text
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a bez média
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a svazek
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
0 |
|
|a Doctoral thesis summary
|
500 |
|
|
|a Studijní obor 6208V038 Management a ekonomika
|
502 |
|
|
|a Disertace (PhD.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2021
|
504 |
|
|
|a Obsahuje bibliografii
|
650 |
0 |
7 |
|a herní průmysl
|7 ph1097078
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a spotřebitelské chování
|7 ph125966
|2 czenas
|
650 |
0 |
9 |
|a game industry
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a consumer behavior
|2 eczenas
|
653 |
|
|
|a gamifikace
|
653 |
|
|
|a game mechanics
|
653 |
|
|
|a game experience
|
655 |
|
7 |
|a doktorské disertace
|2 czenas
|
655 |
|
9 |
|a higher doctoral dissertations
|2 eczenas
|
700 |
1 |
|
|a Chovancová, Miloslava,
|d 1952-
|7 mzk2006323037
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.
|b Fakulta managementu a ekonomiky
|7 kn20010709196
|4 dgg
|
910 |
|
|
|a ZLD002
|
942 |
|
|
|2 udc
|
992 |
|
|
|a BK
|c vs
|
993 |
|
|
|x NEPOSILAT
|y VSKP
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|4 0
|6 KHAZIRIF
|7 0
|8 MANUS
|9 164162
|a UTBZL
|b UTBZL
|c 001
|d 2021-08-10
|o K/HAZIRI,F.
|p 420010187890
|r 2021-08-10
|w 2021-08-10
|x N: povinný výtisk;
|y 12
|