|
|
|
|
LEADER |
02893nam a2200685 i 4500 |
001 |
102012 |
003 |
CZ ZlUTB |
005 |
20240914113659.0 |
006 |
m o d |
007 |
cr |n |
008 |
210301s2018 xr a o 000 0 cze d |
999 |
|
|
|c 102012
|d 102012
|
020 |
|
|
|a 978-80-7454-741-6
|q (online ;
|q pdf)
|
040 |
|
|
|a ZLD002
|b cze
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a cze
|b cze
|b eng
|
072 |
|
7 |
|a 376
|x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
|2 Konspekt
|9 22
|
080 |
|
|
|a 316.344.6-056.26/.29
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 373.5+377
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 364-786
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 316.62
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a 37.091.31-044.247
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a (048.3)
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a (043.3)
|2 MRF
|
080 |
|
|
|a (0.034.2)
|2 MRF
|
100 |
1 |
|
|a Hanková, Magdalena,
|d 1990-
|7 ola2017941686
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Sociální a emocionální potřeby individuálně integrovaných žáků s tělesným postižením v prostředí střední školy =
|b Social and emotional needs of individually integrated pupils with physical disabilities in the secondary school environment : teze dizertační práce /
|c Magdalena Hanková
|
246 |
3 |
1 |
|a Social and emotional needs of individually integrated pupils with physical disabilities in the secondary school environment
|
264 |
|
1 |
|a Zlín :
|b Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,
|c 2018
|
300 |
|
|
|a 1 online zdroj (82 stran) :
|b ilustrace
|
336 |
|
|
|a text
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a počítač
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a online zdroj
|b cr
|2 rdacarrier
|
500 |
|
|
|a Školitel Soňa Vávrová
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: 7501V008 Pedagogika
|
502 |
|
|
|a Teze disertační práce (PhD.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií, 2018
|
504 |
|
|
|a Obsahuje bibliografii
|
546 |
|
|
|a Text česky, resumé česky a anglicky
|
650 |
0 |
7 |
|a osoby s tělesným postižením
|7 ph126837
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a střední školy
|7 ph116320
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a sociální integrace
|7 ph125789
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a sociální chování
|7 ph125776
|2 czenas
|
650 |
0 |
7 |
|a integrovaná výuka
|7 ph121130
|2 czenas
|
650 |
0 |
9 |
|a people with physical disabilities
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a secondary schools
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a social integration
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a social behavior
|2 eczenas
|
650 |
0 |
9 |
|a integrated teaching
|2 eczenas
|
655 |
|
7 |
|a teze
|7 fd133701
|2 czenas
|
655 |
|
7 |
|a disertace
|7 fd132024
|2 czenas
|
655 |
|
7 |
|a elektronické zdroje
|7 fd186922
|2 czenas
|
655 |
|
9 |
|a abstracts
|2 eczenas
|
655 |
|
9 |
|a dissertations
|2 eczenas
|
655 |
|
9 |
|a electronic resources
|2 eczenas
|
700 |
1 |
|
|a Kalenda, Soňa,
|d 1972-
|7 ola2010593192
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.
|b Fakulta humanitních studií
|7 olak2007365967
|4 dgg
|
856 |
4 |
1 |
|u https://digilib.k.utb.cz/handle/10563/41625
|y Plný text - dostupný bez omezení
|
910 |
|
|
|a ZLD002
|
942 |
|
|
|2 udc
|
992 |
|
|
|a BK
|
993 |
|
|
|x NEPOSILAT
|y EIZ
|