catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Nekomerční marketingové komuni...
Description
Nekomerční marketingové komunikace pro Konto Paraple bakalářská práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
ČELŮSTKOVÁ, Pavla
(Dissertant)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín :
FT UTB,
2001
Subjects:
IRTMK01
Konto Paraple (nadace)
MARKETING
marketingová komunikace
nadace
NEZISKOVÝ SEKTOR
bakalářská práce
Physical Description:
57 s.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Nekomerční marketingové komunikace v oblasti nadační činnosti
by: Slavíková, Lucie
Published: (2002)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Komunikační strategie nestátní neziskové organizace nadace Jana Pivečky
by: Motalová, Karolína
Published: (2003)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Nekomerční marketingové komunikace v oblasti bezpečnosti obyvatelstva bakalářská práce
by: DOSTÁL, Luboš
Published: (2001)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Ekonomické výsledky nadačních subjektů v roce 2002 : projekt Ekonomika nadačních subjektů v České republice
by: Rosenmayer, Tomáš, 1978-
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Billboardy a propagace nekomerčního charakteru
by: Kačírková, Veronika
Published: (2002)
×
Loading...