catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Návrh prodejní strategie na zá...
Description
Návrh prodejní strategie na základě marketingového průzkumu trhu spotřební elektroniky v Ostravě diplomová práce
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Stejskalová, Eva
(Dissertant)
Other Authors:
Popelka, Zdeněk
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
Zlín :
FaME VUT,
1998
Subjects:
marketingový
prodejní
průzkum trhu
spotřební elektronika
strategie
Ostrava (Česko)
diplomové práce
Physical Description:
101 s.
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Description
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Nachkaufmarketing für Gebrauchsgüter im Konsumgütermarkt aufgezeigt am Beispiel der Ergo Software GmbH
by: Simon, Martina
Published: (2004)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Zvyšování kvality produktů ve sféře bankovních služeb na základě marketingového průzkumu trhu diplomová práce
by: Kučerová, Petra
Published: (1998)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Tvorba reklamní strategie dopravní společnosti na základě marketingového průzkumu bakalářská práce
by: Mikel, Jiří
Published: (1999)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Zavádění kontinuálního průzkumu trhu ve společnosti TNS
by: Franek, Michal
Published: (2006)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Databázová podpora zásobování podniku bakalářská práce
by: Černíček, Michal
Published: (2004)
×
Loading...