Analýza spokojenosti zákazníků z řad malých a středních podniků využívajících programy podpory podnikání zprostředkované společnosti JVM - RPIC, spol. s r. o.: bakalářská práce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Halouzková, Jitka (Dissertant)
Other Authors: Podaná, Michaela, 1978- (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2004
Subjects:
Physical Description: 52 l., [3 l., 6 s.] příl. : il.

Cover

LEADER 01396ctm a22003017a 4500
001 1002
003 CZ ZlUTB
005 20190825231339.0
008 041220s2004^ xr ||||| ||||| |||||cze|d
040 |a ZLD002  |b cze  |c ZLD002  |d ZLD002 
080 |a 658  |2 v 
100 1 |a Halouzková, Jitka  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza spokojenosti zákazníků z řad malých a středních podniků využívajících programy podpory podnikání zprostředkované společnosti JVM - RPIC, spol. s r. o.: bakalářská práce  |h [rukopis] /  |c Jitka Halouzková ; [vedoucí bakalářské práce Michaela Podaná] 
260 |c 2004 
300 |a 52 l., [3 l., 6 s.] příl. :  |b il. 
650 0 4 |a JVM-RPIC (Regionální a poradenské informační centrum) 
650 0 4 |a Phare 
650 0 7 |a malé a střední podniky  |7 ph115211  |2 czenas 
650 0 7 |a podpora podnikání  |7 ph115412  |2 czenas 
650 0 4 |a spokojenost zákazníků 
650 0 4 |a strukturální fondy EU 
650 0 7 |a malé a střední podniky  |7 ph115211  |2 czenas 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Podaná, Michaela,  |d 1978-  |7 mzk2006323038  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.  |b Fakulta managementu a ekonomiky.  |b Ústav managementu  |4 dgg 
992 |a DS 
999 |c 1002  |d 1002 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 D2004HALOUZKOVÁJ  |7 1  |8 MANUS  |9 1228  |a UTBZL  |b UTBZL  |c 001  |d 2006-07-29  |o D2004/HALOUZKOVÁ,J.  |p 420010089070  |r 2019-08-25  |w 2019-08-25  |x 20100831  |y 10