Marketingový mix společnosti IKEA
Marketingové prostředí ve firmě PaPA CZ s.r.o.(analýza dle stanovených kritérií)
Marketingová strategie vybraného subjektu (Aukro s.r.o.)
Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace
Využití marketingových komunikací ve veřejné správě
Zavedení mléčného nápoje DanUp na český trh
Komunikační strategie firmy Ellipse CZ s.r.o.
Komunikační strategie Prekubatoru - kancelář pro transfer technologií
Strategie zavedení výrobku na trh
Projekt Seniorské cestování pro Zlínský kraj
Komunikační strategie Centra dopravního výzkumu, v. v. i.
Geo-marketing
Komplexní využití CRM systému ve vydaatelství časopisů
Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společ-ností.
Analýza produktového mixu O2 TV ve vztahu k cílovým skupinám a návrh komunikační strategie vzhledem k těmto cílovým skupinám
Analýza a návrh marketingové strategie firmy Metrology s.r.o.
Marketingová strategie Moravskoslezského kraje jako rámec změn image regionu
Návrh marketingové strategie firmy vedoucí ke zvýšení tržního podílu na evropském trhu kosmetických obalů
Analýza marketingového prostředí společnosti MORAVIAPRESS, a.s.
Analýza marketingového mixu zvolené firmy nebo organizace