Projekt zlepšení marketingového mixu firmy Agrovýkup a.s., Moravské Budějovice
Projekt na získání nových zákazníků pro firmu FORCHEM, s.r.o.
Projekt optimalizace a nasazení informačního systému EDI a internetového obchodu u zákazníků společnosti REHAU, s.r.o.
Projekt zlepšení sponzoringových aktivit ve firmě Aukro, s.r.o.
Marketing communications as a strategic function of the hotel units in the Zálesí a.s. company
Marketing communications and their influence on the competitive advantage of LIGA Hlohovec, s.r.o.
The Influence of IKEA Store Appearance on Customers' Shopping Behavior
Marketing Mix Analysis in the Company ORLET služby s.r.o.
Projekt komunikační strategie e-shopu firmy Sukiennik International, s.r.o.
Analýza nástrojů internetu jako média pro marketingové účely ve firmě Hubert Kutňák, s.r.o.
Průzkum spokojenosti zákazníků divize výroby forem společnosti Barum Continental spol. s r. o.
Analýza marketingového mixu firmy Trenčianske minerálne vody, a.s. se zaměřením na produkt a propagaci
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě VÍNO-MASARYK s.r.o.
Využití internetu pro marketingové účely ve firmě Strojmast,s.r.o.
Implementace nakupování přes internet ve firmě XYZ, a.s.
Projekt podpory prodeje značky Goddess u velkoobchodních partnerů firmy HP TRONIC Zlín, spol s r. o.
Projekt efektivní internetové komunikace společnosti OMD Czech, a.s.
Projekt efektivního internetového marketingu ve společnosti Maxi-tip a.s.
Marketing Plan for Chemistry Analyser Dimension Vista Launch in the Czech Republic
Marketingový plán firmy Kornfeil spol. s r. o.