Formování image jako nástroje marketingového řízení firmy disertační práce = The formation image as a tool of corporate marketing management
Velký slovník marketingových komunikací
Využití nástrojů interní PR pro efektivní komunikaci se zaměstnanci ve výrobní firmě
Porovnání vývoje PR v ČR a zahraničí, současný stav a nové trendy
Vývoj Public Relations v ČR a zahraničí, současný stav a nové trendy
Vliv sponzoringu na image značky
Direct marketing jako efektivní komunikační nástroj
Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
Teleshopping jako efektivní distribuční kanál
Integrace klasických a nových marketingových přístupů ve Vinné galerii Brno
Efektivní využívání PR na realitním trhu
Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software
Péče o zákazníky jako součást marketingového mixu
Role image v corporate identity organizace
Role image v corporate identity organizace - Magistrátu města Zlína
Direkt marketing jako efektivní komunikační nástro - Knižní klub
Současný babyboom v marketingových komunikacích - komunikace s cílovou skupinou matky na mateřské dovolené
Strategie vnitrofiremní komunikace společnosti HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. Proces přijetí nového zaměstnance
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
Využití nástrojů PR pro efektivní interní komunikaci